• Gratis verzending
  • Al meer dan 1 miljoen studenten bestelden hier

Internationaal ondernemen

Hendrickx, M.

9789001575427 - Internationaal ondernemen

Artikelomschrijving

Met Internationaal ondernemen krijgen Nederlandstalige programma?s in het hoger onderwijs een Nederlandstalig boek waarin de basisbeginselen van het internationaal ondernemen worden uitgelicht. Het boek is inzetbaar voor verschillende hoger beroepsopleidingen waarin internationaal ondernemen, internationale handel, internationaal management en globalisering een onderdeel vormt van het curriculum. In deze editie is nieuwe casuïstiek opgenomen en zijn feiten en cijfers geactualiseerd. Onderwerpen als blockchain en INCO terms 2020 zijn toegevoegd. Daarnaast is er meer aandacht voor nieuwe ontwikkelingen in het zaken doen met andere landen zoals de nieuwe zijderoute-landen en organisatiemodellen op wereldniveau. De student leert aan de hand van casussen en de vele praktijkvoorbeelden dat het bij internationaal ondernemen vooral om de dynamische internationale omgeving draait. ?- Sectorbreed inzetbaar voor studenten die kennismaken met internationaal ondernemen; ?- aansprekende praktijkkaders en cijfers brengen de wereld van het internationaal ondernemen tot leven; ?- geplaatst in de Europese context en in het Nederlands geschreven; Op de website www.internationaalondernemen.noordhoff.nl zijn Powerpoint presentaties van de leerstof en uitwerkingen van de opdrachten en cases opgenomen. De digitale toetsen geven de student feedback en studieadvies. Docenten kunnen zelf toetsen samenstellen met behulp van www.toetsopmaat.nl. Deze toetsenbank bevat alle vragen uit de oefentoetsen voor studenten. Ook zijn er extra, afgeschermde, toetsvragen beschikbaar. Toetsen kunnen geëxporteerd worden naar diverse formats. Doelgroep Internationaal ondernemen wordt gebruikt voor een breed aantal studie: Bedrijfskunde, Commerciële Economie, Finance & Control, Communicatie, Human Research Management, Ondernemerschap en Retail Management, Werktuigbouwkunde en Business Management. De auteurs Dr. Mr Radha Jethu-Ramsoedh is Program Manager MBA Fashion Management bij Business School Nethe

Specificaties

Auteur Hendrickx, M.
ISBN/EAN 9789001575427
Druk 3
€ 65,95
Verwachte bezorgdatum: 16-06
5% korting op je studieboeken?
Bij aanschaf van 2 of meer verschillende Nederlandse boeken krijg je bij ons altijd 5% korting!

Artikelomschrijving

Met Internationaal ondernemen krijgen Nederlandstalige programma?s in het hoger onderwijs een Nederlandstalig boek waarin de basisbeginselen van het internationaal ondernemen worden uitgelicht. Het boek is inzetbaar voor verschillende hoger beroepsopleidingen waarin internationaal ondernemen, internationale handel, internationaal management en globalisering een onderdeel vormt van het curriculum. In deze editie is nieuwe casuïstiek opgenomen en zijn feiten en cijfers geactualiseerd. Onderwerpen als blockchain en INCO terms 2020 zijn toegevoegd. Daarnaast is er meer aandacht voor nieuwe ontwikkelingen in het zaken doen met andere landen zoals de nieuwe zijderoute-landen en organisatiemodellen op wereldniveau. De student leert aan de hand van casussen en de vele praktijkvoorbeelden dat het bij internationaal ondernemen vooral om de dynamische internationale omgeving draait. ?- Sectorbreed inzetbaar voor studenten die kennismaken met internationaal ondernemen; ?- aansprekende praktijkkaders en cijfers brengen de wereld van het internationaal ondernemen tot leven; ?- geplaatst in de Europese context en in het Nederlands geschreven; Op de website www.internationaalondernemen.noordhoff.nl zijn Powerpoint presentaties van de leerstof en uitwerkingen van de opdrachten en cases opgenomen. De digitale toetsen geven de student feedback en studieadvies. Docenten kunnen zelf toetsen samenstellen met behulp van www.toetsopmaat.nl. Deze toetsenbank bevat alle vragen uit de oefentoetsen voor studenten. Ook zijn er extra, afgeschermde, toetsvragen beschikbaar. Toetsen kunnen geëxporteerd worden naar diverse formats. Doelgroep Internationaal ondernemen wordt gebruikt voor een breed aantal studie: Bedrijfskunde, Commerciële Economie, Finance & Control, Communicatie, Human Research Management, Ondernemerschap en Retail Management, Werktuigbouwkunde en Business Management. De auteurs Dr. Mr Radha Jethu-Ramsoedh is Program Manager MBA Fashion Management bij Business School Nethe

Specificaties

Auteur Hendrickx, M.
ISBN/EAN 9789001575427
Druk 3