Menu
Sluiten

De Starbucks strategie

Michelli, Joseph
ISBN/EAN 9789000336814
Druk 1
Blink net zo uit als Starbucks!   Door een uitgekiende strategie van Starbucks is koffie bestellen veranderd in een cultureel fenomeen. Michelli toont in dit boek welke leiderschapsstrategieën zorgen voor het succes van deze keten. En hoe het bedrijf erin slaagde de economische crises te verwerken.   ‘Neem een kop koffie, leg je voeten op tafel en lees dit boek!’ – Ken Blanchard, auteur van De One Minute Manager   Joseph A. Michelli is organisatieadviseur en psycholoog. Hij is daarnaast de auteur van de internationale bestseller Starbucks. Hij is een van de meest gevraagde sprekers op het gebied van klanttevredenheid.
€ 25,99
Vandaag besteld, 03-08 bezorgd
Aantal
Compleet
Alles voor jouw opleiding
24/7 op de hoogte
Volg je bestelling in Mijn Studystore
Op tijd
Bij je thuisbezorgd
Winkelwagen
Sluiten