Menu
Sluiten
  • Home
  • Product
  • media research methods audiences institutions texts
Bekijk

Media Research Methods Audiences, Institutions, Texts

Bertrand, I. Hughes, P.
ISBN/EAN
9780333960950
Druk
1

This text provides an accessible introduction and overview of research methods for studying media, communication and culture, drawing on both social science and humanities methodologies. The text covers the strengths, weaknesses, inherent assumptions and theoretical underpinnings of each methodology. It gives clear guidance, regarding how to use the methodologies and situates this in the context of critical evaluations of previously published research, thus encouraging students development of skills in evaluating their own work and the work of others.

Nieuw

€32,62
€29,36
Op voorraad. Vandaag besteld, uiterlijk 28-09 bezorgd

Je digitale studiemateriaal wordt in augustus geactiveerd. Je krijgt hier vooraf een mailtje over.

Retourneren binnen 14 dagen

Ook artikelen met korting

Veiligheid eerst

Privacy staat voorop

Gratis verzending

Alles snel en gratis thuisbezorgd

Winkelwagen
Sluiten
Naar kassa
0 product(en) - €0,00