• Gratis verzending
  • Al meer dan 1 miljoen studenten bestelden hier

Advertising

eBook

9780273760917 - Advertising

Artikelomschrijving

The book covers advertising from top to bottom, including the history and development of the advertising industry, the academic thinking that underpins how advertising is practiced today and the strategies used in both conventional and digital advertising today. It offers extensive coverage of traditional and contemporary approaches to all mainstream media, strategy and planning, insights into the creative advertising process and how messages and content are developed and a wealth of contemporary examples from around Europe and beyond. Importantly, the book also includes coverage of the challenges of measuring and delivering tangible results. This book is the essential companion for undergraduate, postgraduate and professional students studying Advertising, Media and related subjects.
Bestel: Advertising
Bestel Advertising met ISBN/EAN 9780273760917 snel en eenvoudig. Wij maken je studietijd zo makkelijk mogelijk, zodat jij slim kunt studeren. Ook voor handige studietips en de rest van je studiespullen ben je bij ons aan het juiste adres. Zo haal je álles uit je studie(tijd)!
Onze voordelen

  • Korting op studieboeken
  • Leuke studie gerelateerde deals
  • In- en verkoop van tweedehands studieboeken
Verdien geld met je oude boeken
Tentamens of examens gehaald en je studieboek niet meer nodig? Wij kopen ze van je terug! Check onze "Boeken verkopen" pagina wat jouw studieboeken waard zijn. Dan hou jij geld over voor leuke dingen.

Specificaties

ISBN/EAN 9780273760917
Druk 1
Verschijningsvorm eBook i
Licentieduur eBook online lezen: 730 days
eBook offline lezen (downloaden): Oneindig
€ 43,55
Direct beschikbaar

Artikelomschrijving

The book covers advertising from top to bottom, including the history and development of the advertising industry, the academic thinking that underpins how advertising is practiced today and the strategies used in both conventional and digital advertising today. It offers extensive coverage of traditional and contemporary approaches to all mainstream media, strategy and planning, insights into the creative advertising process and how messages and content are developed and a wealth of contemporary examples from around Europe and beyond. Importantly, the book also includes coverage of the challenges of measuring and delivering tangible results. This book is the essential companion for undergraduate, postgraduate and professional students studying Advertising, Media and related subjects.
Bestel: Advertising
Bestel Advertising met ISBN/EAN 9780273760917 snel en eenvoudig. Wij maken je studietijd zo makkelijk mogelijk, zodat jij slim kunt studeren. Ook voor handige studietips en de rest van je studiespullen ben je bij ons aan het juiste adres. Zo haal je álles uit je studie(tijd)!
Onze voordelen

  • Korting op studieboeken
  • Leuke studie gerelateerde deals
  • In- en verkoop van tweedehands studieboeken
Verdien geld met je oude boeken
Tentamens of examens gehaald en je studieboek niet meer nodig? Wij kopen ze van je terug! Check onze "Boeken verkopen" pagina wat jouw studieboeken waard zijn. Dan hou jij geld over voor leuke dingen.

Specificaties

ISBN/EAN 9780273760917
Druk 1
Verschijningsvorm eBook i
Licentieduur eBook online lezen: 730 days
eBook offline lezen (downloaden): Oneindig