Waar kunnen we jou mee helpen?
Deze vragen stellen studenten nu aan ons
- Bereikbaarheid klantenservice
- Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
- Wat moet ik bestellen?
- Mijn digitale studiemateriaal of eBook doet het niet.
- Mijn werkgever wil mijn bestelling betalen, hoe regel ik dit?
- Ik heb gekozen voor een betaling in drie termijnen. Wanneer worden de bedragen afgeschreven?
Heb je zelf een andere vraag? Bekijk dan onze veelgestelde vragen.
Langere levertijd
Omdat we aan het verhuizen zijn is de kans groot dat we jouw bestelling later leveren dan dat we beloven en dat je niet al jouw artikelen tegelijk ontvangt. Sorry hiervoor. We doen onze uiterste best om te zorgen dat jij je bestelling zo snel mogelijk in huis hebt.
In mijn Studystore vind je altijd de actuele status van je bestelling.
Veelgestelde vragen
Wij helpen je graag met al je vragen over je leermiddelen.
Antwoord niet gevonden?
Antwoord niet gevonden of blader je liever door al onze veelgestelde vragen? Neem dan een kijkje bij onze veelgestelde vragen.
Neem contact op
Kun je het antwoord op jouw vraag niet vinden? Wij zitten klaar om je te helpen.
Liever persoonlijk contact?
Bel ons op 088 2030300 (lokaal tarief)
Adressen
Bezoekadres
Studystore
Nieuw Amsterdamsestraat 40
7814 VA Emmen
Postadres
Studystore
Postbus 116
7800 AC Emmen
Bereikbaarheid
Wij zijn op werkdagen bereikbaar op: 088 2030300 (lokaal tarief)
Openingstijden: maandag t/m vrijdag van 8.30 uur tot 17.00 uur.
Op feestdagen zijn wij gesloten.
KvK-nummer: 09041265 - Btw-identificatienummer: NL001478230B01