Menu
Sluiten
  • Home
  • medewerker klantenservice tijdelijk

Medewerker klantenservice op tijdelijke basis (Emmen)

Medewerker klantenservice op tijdelijke basis (Emmen)

Hou je van mailen, WhatsAppen, chatten én bellen?

Bij Studystore vinden we het belangrijk dat je via deze verschillende kanalen onze klanten op een vriendelijke en correcte wijze kunt bedienen!

Omdat service geen afdeling is, maar een strategie
Onze klanten bepalen zelf op welke manier ze contact met ons opnemen; 24 uur per dag zijn we bereikbaar via telefoon, email, chat, WhatsApp of social media.
Deze klantvrijheid vraagt ook iets van ons; de service die wij bieden is maximaal, ieder moment van de dag moeten we in staat zijn om op de juiste manier, in de juiste toon en via het juiste kanaal met onze klanten te communiceren.
Selfservice wordt steeds belangrijker en onze klanten steeds kritischer. Betrouwbaar zijn in alles wat we doen en communiceren; klanttevredenheid behouden en verhogen, meedenken, signaleren en constant verbeteren, dat is waar het op de afdeling om gaat.

De vragen, onze klanten en ook de contactmogelijkheden zijn divers. Geen dag is hetzelfde; de tijd van het jaar, het moment van de dag en zelfs het weer is van invloed op de vragen, het aantal contacten en de manier waarop er contact wordt opgenomen. De afdeling is in staat om deze diversiteit te kunnen verwerken, zowel kwalitatief als kwantitatief.

Wij vinden het belangrijk dat de klant direct geholpen wordt. Dit betekent dat jij de basisprocessen kent en ook de vervolgacties kunt uitvoeren of kunt uitzetten bij andere afdelingen / collega’s. Je voert dus zowel Front- als BackOffice-taken uit.

De functie medewerker Klantenservice
De afdeling klantenservice van Studystore bestaat uit een team van vaste medewerkers. Naast het vaste team maken wij volop gebruik van tijdelijke medewerkers die we met (soms grote) regelmaat gedurende het jaar inzetten.
Binnen Studystore kennen we een aantal piekmomenten. Het grootste piekmoment (het ‘seizoen’) loopt van half juli tot en met eind oktober. Zowel in de aanloop naar het seizoen als erna, maar ook buiten deze grote piek om, werken we met een groot team van vaste én tijdelijke collega’s. De werktijden zijn flexibel en variëren tussen 07:00 en 22:00 uur.
In deze functie ben je verantwoordelijk voor het verwerken van alle contacten die bij Studystore binnen komen; telefonisch, per mail, via chat, WhatsApp en sociale media. Je kunt worden ingezet op de algemene klantenservice, óf je maakt tijdens het seizoen deel uit van ons digitale team. Het digitale team behandelt uitsluitend vragen die gaan over digitale leermiddelen. Volgend op de vragen die je behandelt voer je zelf vervolgacties uit. Daarnaast verricht je administratieve werkzaamheden. Je zorgt dat de klant tevreden is en blijft! Je werkt oplossingsgericht.
?Je werkt veel samen met collega’s op de afdeling. Als medewerker klantenservice is het van belang dat je in staat bent op problemen te signaleren en op de juiste manier te interpreteren, te communiceren én op te lossen.

Wie jij bent:?
Je bent een enthousiast en gedreven persoon. Je WhatsAppt, chat en belt veel, soms zo veel dat je schrikt van je telefoonrekening. Je maakt dagelijks vrienden op social media en deelt leuke, nuttige en relevante informatie. Je reageert op berichten van anderen met de juiste woorden. In je communicatie realiseer je je met wie je communiceert en waarom. ?Jij weet dat werkdagen niet standaard van 9 tot 5 zijn en dat er in drukke periodes uiteraard op zaterdag en/of zondag moet worden gewerkt.

Musthaves

  • Werkt en denkt op minimaal MBO-niveau - HBO en/of WO (-studenten) ook welkom!
  • Communiceert in duidelijk en goed Nederlands
  • Flexibel inzetbaar
  • Woonachtig in Emmen of nabije omgeving
  • Empathisch en geduldig
  • Computervaardig en kan snel schakelen tussen systemen en websites

Interesse?
Heb je interesse in deze vacature? Klik dan hier. In de loop van april zullen we contact met je opnemen over een eventueel vervolg.

Winkelwagen
Sluiten
Naar kassa
0 product(en) - €0,00